ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:
ENG   |   EΛΛ

Έρευνα: Η μουσική αυξάνει την κατανάλωση

03/04/2014


Μία έρευνα των SPRE (Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Συγγενικών Δικαιωμάτων Ηχογραφημένης Μουσικής στη Γαλλία)- SACEM (Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Πνευματικών Δικαιωμάτων στη Γαλλία) και MOOD MEDIA (Διεθνής Εταιρία Παροχής Μουσικής σε Επαγγελματικούς Χώρους) έδειξε ότι:

      • Το 80% των πελατών επιθυμούν να κάνουν τις αγορές τους με τη συνοδεία μουσικής.
Από τα super markets έως τα κομμωτήρια και στα καταστήματα μόδας η μουσικη έχει την πιο άμεση επιρροή στην ατμόσφαιρα του χώρου της επιχείρησης οπότε και στις πωλήσεις της.
      • Το 71% των Γάλλων καταναλωτών δηλώνει ότι χωρίς μουσική δημιουργείται θλιβερό κλίμα, ενώ σχεδόν 6 στους 10 ενοχλούνται από τον φυσικό ήχο της σιωπής μέσα στα καταστήματα.

Η έρευνα για την "Οικονομική Αξία της Μουσικης στους Δημόσιους Χώρους", που πραγματοποιήθηκε απο τις SACEM, SPRE και MOOD MEDIA, επιβεβαιώνει ότι η μουσικη ενισχύει την κατανάλωση.

      • Οι Γάλλοι ακούν περίπου 2.25 ώρες την ημερα μουσικη. Το 92% των ερωτηθέντων παραδέχονται ότι η μουσικη συμβάλλει στην καλή δίαθεση (Έρευνα IPSOS Οκτώβριος 2013) και το 85% δηλώνει ότι εκτός απο καλή διάθεση, η μουσικη τους δίνει και τρομερη ενέργεια.
      • Το 71% των επαγγελματιών της Γαλλίας χρησιμοποιούν μουσικη στην επιχείρησή τους και το 76% απο αυτούς χρησιμοποιούν τη μουσική για να δημιουργούν μια θετική και ευχάριστη ατμόσφαιρα στους χώρους τους, ενώ το 53% απλα για να επιτρέπουν στους καταναλωτές να περνάνε όμορφα.
      • Το 75% των επαγγελματιών εκτιμούν ότι η μουσική είναι απαραίτητη για την επιχείρησή τους.
      • Επαγγελματίες και πελάτες συμφωνούν ότι η μουσικη βελτιώνει την εμπειρία τους μεσα σε ένα κατάστημα. Η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών, περισσότερο από 80% επιβεβαιώνουν ότι προτιμούν να υπάρχει μουσικη μεσα στον χώρο της επιχείρησης και το 92% των επαγγελματιών δηλώνουν πως χρησιμοποιούν μουσικη για να κάνουν ευχάριστη και την απλή επίσκεψη των καταναλωτών στην επιχείρησή τους.

Υπεύθυνοι αυτής της έρευνας δηλώνουν "Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι από αυτά τα αποτελέσματα, διότι επιβεβαιώνουν την αύξηση των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν μουσικη στους χώρους τους και φυσικά επαναδεικνύουν τη σημασία της μουσικής στις επιχειρήσεις. Η μουσική συνεχίζει να είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας των επιχειρήσεων για να προσεγγίζουν τους καταναλωτές τους.”

      • Το 89% αναφέρει ότι η μουσική είναι ένα στοιχείο-κλειδί για την επαγγελματική απόδοση των υπαλλήλων και το 96% δηλώνει ότι ειναι βασικό στοιχείο της καλής τους διάθεσης.
      • Το 61% των υπευθύνων των υπαλλήλων δίνουν σημασία στο στοιχείο της μουσικής. Αυτο το ποσοστό υποδηλώνει ότι οι διευθυντές υποτιμούν σε σχέση με τους ίδιους τους υπαλλήλους το πλεονέκτημα της μουσικής. Αναγνωρίζουν μεν αυτά τα πλεονεκτήματα, αλλά απλά ως ένα στοιχείο καλύτερης επίδοσης στην εργασία.

Οι Γάλλοι βρίσκουν φυσιολογικό ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να πληρώνουν για τη χρήση της μουσικής. Στα ματιά τους η μουσικη που χρησιμοποιείται σε χώρους επαγγελματικούς και δημόσιους έχει οπωσδήποτε την αξία της και το 75% βρίσκουν εύλογο οι επιχειρήσεις να πληρώνουν δικαιώματα για τη χρήση μουσικής.

Δυο ερευνητικές περίοδοι με και χωρίς μουσική.
Στην περίοδο χωρίς μουσικη
      • το 63% των πελατών επισήμαναν αμέσως την απουσία της μουσικής και θεώρησαν ότι επιβαρύνεται η ψυχολογία τόσο των πελατών όσο και των υπαλλήλων.

Η μουσικη βελτιώνει έντονα την ποιοτική εμπειρία μέσα στον χώρο εργασίας.
      • Το 70% των πελατών βρίσκουν ότι ειναι ευχάριστο να ακούν μουσικη όταν κάνουν ψώνια στο super market.
      • Η αναμονή στα ταμεία και ο συνολικός χρόνος παραμονής στα καταστήματα αυξάνονται κατά τουλάχιστον 9% όταν υπάρχει μουσικη.
      • Το 16% των πελατών επισήμαναν, επίσης, αυθόρμητα ότι το προσωπικό ήταν πιο ευγενικό και ευχάριστο με μουσικη.
Στη μεγάλη πλειοψηφία τους πχ στα καταστηματα ενδυμάτων οι πελάτες και οι υπάλληλοι θέλουν μουσικη που αναγνωρίζουν.
      • Το 55% των πελατών επισημαίνουν την αναγνωρίσιμη μουσική όταν χρησιμοποιείται και το 65% δηλώνει ότι είναι πιο ευχαριστημένοι γιατί η μουσική είναι σύγχρονη, χαρούμενη και δυναμική.
      • Το 53% εύχονται αυθόρμητα να ακούν μουσικη απο καλλιτέχνες και συγκροτήματα γνωστά όταν κάνουν τις αγορές τους, π.χ. σε χώρους καταστημάτων ένδυσης και πολυκαταστήματα.
      • Η γνωστή μουσικη ανταποκρίνεται στα γούστα του πελατολογιου και το 88% επισημαίνει ότι η μουσικη που παίζεται ανταποκρίνεται στο προφίλ της επιχείρησης
      • Το 80% των πελατών στα καταστηματα ένδυσης αυθόρμητα δηλώνουν την προτίμηση χρήσης μουσικής από καλλιτέχνες και συγκροτήματα γνωστά.

Οι υπεύθυνοι της έρευνας δηλώσαν ότι "Η γνωστή, επώνυμη μουσικη είναι αυτή που οι πελάτες θέλουν να ακούν και είναι αληθές ότι οι επιχειρήσεις που παίζουν αυθεντική μουσικη ενισχύουν σε ουσιαστικό βαθμό την αξία της εταιρικής τους ταυτότητας. Οι πελάτες συνδέουν τη μουσική με την ταυτότητα της επιχείρησης και πολλές φορές αναγνωρίζουν την επιχείρηση από τη μουσική που παίζεται.

Σε μια δύσκολη οικονομική κατάσταση, κατά την περίοδο της οικονομικής χρήσης, η μουσική επιδρά με θετικό τρόπο στην κακή διάθεση και την επιβράδυνση των τζιρων και βελτιώνει αναπάντεχα κατά 1/3 την επίδοση της επιχείρησης στην περίοδο που πχρησιμοποιείται αναγνωρίσιμη μουσική . Το στατιστικό αυτό στοιχείο προκύπτει απο τη σύγκριση των ερευνών μεταξύ των ετών 2012 και 2013”.

Για την έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκαν περισσότερες απο 2000 συνεντεύξεις πελατών-καταναλωτών και 525 με διευθυντές καταστημάτων, cafe-bar, κομμωτηρίων, πολυκαταστημάτων, καταστημάτων ένδυσης, εστιατορίων, super markets. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την IPSOS Media κατά το διάστημα 28/10/2013 -04/11/2013.

< Επιστροφή στη σελίδα "Ανακοινώσεις"
Sitemap   |   Terms & Conditions   |   Privacy Policy

GEA the non-profit music licensing organization by GRAMMO-ERATO-APOLLON / all rights reserved © 2014
Λαζάρου Σώχου 4, 115 25 Νέο Ψυχικό, Αθήνα τηλ. 801 11 11 432 / 214 41 65 300 fax: 210-67.52.829

Designed by Anna Trouli / Developed by Whitefrog