ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ:

Πολιτική Ακυρώσεων και Επιστροφών

Πολιτική Ακυρώσεων και Επιστροφών

Η παρούσα πολιτική ακυρώσεων και επιστροφών αφορά την υπηρεσία σχετικά με την καταβολή και τιμολόγηση της εύλογης αμοιβής για τη δημόσια εκτέλεση/παρουσίαση στο κοινό/ραδιοτηλεοπτική μετάδοση ηχογραφημένης μουσικής. Δεδομένου ότι η υπηρεσία μας αφορά την καταβολή και τιμολόγηση της εύλογης αμοιβής συγγενικών δικαιωμάτων ηχογραφημένης μουσικής και δεν αφορά την πώληση και αγορά προϊόντος, οι δυνατότητες ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων είναι περιορισμένες και διέπονται από τους παρακάτω όρους:Ακύρωση Υπηρεσίας / Διακοπή Χρήσης:

Δεδομένου ότι η καταβολή και η τιμολόγηση αφορούν την αδειοδότηση για τη δημόσια εκτέλεση/παρουσίαση στο κοινό/ραδιοτηλεοπτική μετάδοση ηχογραφημένης μουσικής, δεν είναι δυνατή η ακύρωση της υπηρεσίας μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής και την έκδοση του τιμολογίου και της σχετικής άδειας.

Επιστροφή Χρημάτων:

Επιστροφή χρημάτων μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο στις ακόλουθες εξαιρετικές περιπτώσεις:

  • Λάθος Ποσό Πληρωμής: Εάν έχει καταβληθεί εσφαλμένα μεγαλύτερο ποσό από το προβλεπόμενο για την ετήσια αμοιβή, θα εξεταστεί η δυνατότητα επιστροφής της διαφοράς.
  • Διπλή Πληρωμή: Εάν έχει πραγματοποιηθεί κατά λάθος διπλή πληρωμή για την ίδια περίοδο χρήσης, θα εξεταστεί η δυνατότητα επιστροφής του ενός εκ των δύο ποσών.
  • Καταβολή από Μη Αντιστοιχούμενο ΑΦΜ: Εάν η πληρωμή πραγματοποιηθεί από ΑΦΜ που δεν αντιστοιχεί στην επιχείρηση στα στοιχεία της οποίας εκδόθηκε το τιμολόγιο, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία ορθής λογιστικής ταυτοποίησης και καταχώρισης, θα εξεταστεί η δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η πληρωμή από το ΑΦΜ που αντιστοιχεί στην επιχείρηση στα στοιχεία της οποίας εκδόθηκε το τιμολόγιο, υπό την προϋπόθεση ότι ο χρήστης θα επικοινωνήσει άμεσα με το λογιστήριο και θα παράσχει τα απαραίτητα στοιχεία για τη διόρθωση του λάθους και την έκδοση του νέου τιμολογίου στα ορθά στοιχεία.

Διαδικασία για Αίτημα Επιστροφής:

Στις περιπτώσεις της παραγράφου 2, επικοινωνήστε άμεσα με το λογιστήριο του GEA, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την πληρωμή, παρέχοντας:

  • Τα στοιχεία σας και τα στοιχεία επικοινωνίας.
  • Αριθμό τιμολογίου.
  • Ημερομηνία, ώρα και ποσό πληρωμής.
  • Αιτιολογία για το αίτημα επιστροφής.
  • Αποδεικτικά στοιχεία πληρωμής.
  • Στην περίπτωση μη αντιστοιχούμενου ΑΦΜ, τα σωστά στοιχεία ΑΦΜ.

Επικοινωνία με το Λογιστήριο:

Για ζητήματα επιστροφών, επικοινωνήστε αποκλειστικά με το λογιστήριο του GEA:

Έλεγχος και Έγκριση Αιτήματος:

Κάθε αίτημα θα εξετάζεται από το λογιστήριο του GEA και θα απαιτείται εσωτερική έγκριση, βάσει των παρεχόμενων πληροφοριών.

Χρόνος Επεξεργασίας Επιστροφής:

Εφόσον εγκριθεί, ο GEA θα προσπαθήσει να επεξεργαστεί το αίτημα εντός 10 εργάσιμων ημερών. Ο χρόνος εμφάνισης των χρημάτων εξαρτάται από την τράπεζα/πάροχο πληρωμών.

Άλλες Περιπτώσεις:

Για οποιαδήποτε άλλη περίπτωση που δεν εμπίπτει στις αναφερόμενες εξαιρέσεις, δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων. Εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με την υπηρεσία μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας στο techsupport@geamusic.gr